Sunday 12 August 2007

Allahyarhamah Mama

Today 12th August, it has been 5 years since arwah mama left me for good. I am missing her in every second of my life. I still remember on the last day I left her to go back to Miri, she was sitting on the wheel chair waving at me. Her vanishing look waving at me is still fresh on my mind till today.

Arwah mama suffered from cancer. It was disheartening seeing her going thru the ordeal. But I believed Allah S.W.T loves her more than us. I will never forget seeing her life up n down thru the process of medication, especially when she had to go thru the chemotherapy procedures. The pain, hurt n distress..

Mama.. I love u so much. I always miss u. How I wish u were still around to be with me.

Semoga Allah menempatkan arwah mama dalam golongan orang2 beriman. Ampunkan segala dosa ibuku dan juga segala kesalahanku terhadap ibuku.

Al fatihah..

4 comments:

Lady Huyam said...

ya,insya-allah arwah tokma akn ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...amin

Anonymous said...

al-fatihah

Anonymous said...

al-fatihah... semoga roh arwah mama dicucuri rahmat.. amin..Kiena

Anonymous said...

Assalamualaikum

Arwah Ibu saya juga meninggal dunia sebab kanser (usus) malah ia berlaku terlalu pantas, 3 hari selepas kami sekeluarga tau Ibu ada kanser usus melalui pembedahan(15.11.07) yg dijalankan, Ibu meninggal dunia pada 19.11.07 yg lalu, kini tinggala saya & Ayah, kesedihan saya mungkin lebih sebab saya anak tunggal & 2 tahun terakhir Ibu saya berada di Kuantan, Ibu di Sg Buloh sebab kerja, hanya 2 minggu sekali saya balik kg, kalau saya boleh tau atau jangka 2 tahun yg lalu semua ini, pasti saya takkan terima kerja disana. Malah saya bercadang nak cuti tanpa gaji 2 bulan atau lebih utk jaga Ibu buat komeoterapi tapi tak sempat, kami berdua hanya sempat jaga Ibu seminggu di hospital.

Anyway gembira dapat berkongsi pengalaman, terima kasih...